Instal.lacions i Espais

Descripció dels espais de Mas Fonollar

Planta baixa

PATI ENTRADA: A l’entrada principal del Mas trobaràs un pati fantàstic (més de 730 m2), l’antiga era de la masia, orientat al nord, amb bancs, unes palmeres i un escenari que ens convida a trobar-nos i compartir somnis!

ESPAI DE TROBADA JOVE i INFOJOVE:  Entrant al Mas, a mà esquerra, veuràs la  sala JOVE, un espai d’uns 30 m2 còmode i diàfan on ens trobem i on compartim activitats, estudis i projectes. També hi tenim plafons i material de suport perquè puguis trobar tota la informació que busques.

RECEPCIÓ: Una mica més endavant, just davant de l’ascensor per a persones amb mobilitat reduïda ens trobareu preparats i preparades per informar-vos i acompanyar-vos en tot allò que necessiteu.
SALA D’ESTUDI: Entrant al Mas, a mà dreta, trobaràs la  sala d’estudi permanent, d’uns 50 m2. Actualment està preparada per a 20 places.

TEEN LAB: Al fons de la sala d’estudi hi ha la sala on convidem a entitats i col·lectius diversos a crear col·lectivament el Mas. El Teen Lab, un espai de trobada d’uns 20m 2, diàfan, on podreu imaginar i executar les vostres propostes més arriscades.
ESPAI ASSESSORIES: Al costat del Teen Lab hi ha una altra sala, també diàfana i polivalent i una mica més petita, on es duen a terme les diferents Assessories que conformen la programació del Mas.

BUC: I si passes per davant de Recepció, direcció al patí del taronger, trobaràs un dels espais més especials: el Buc, un espai des d’on es poden emetre activitats en directe per les xarxes socials i on podem gravar aquestes mateixes activitats o d’altres. L’estudi, d’uns 30 m2, compta amb el material i l’equipament necessaris per a poder enregistrar i mesclar els teus projectes musicals i audiovisuals amb qualitat.
PATI INTERIOR: Un petit oasi en mig de la ciutat, amb l’ombra del taronger acompanyant-nos i inspirant-nos, ideal per petites actuacions musicals, lectures, presentacions, etc. (de gairebé 70 m2).

Primera planta

DESPATX DINAMITZADORS/ES: A la primera planta hi ha la  “sala de màquines”: els dos despatxos des d’on imaginem, executem i gestionem totes les activitats del Mas.
DESPATX PER A ENTITATS I COL·LECTIUS: Despatx per a l’atenció individualitzada i per a reunions en els que necessitem concentrar-nos i “aïllar-nos” de l’exterior.

SALA POLIVALENT: Espais d’uns 13 m2 preparat per dur-hi a terme aquelles reunions o trobades de petit format, en les que necessites concentrar-te i “aïllar-te” de l’exterior, amb seients tipus butaques que generen un espai d’alta qualitat i cortines que faciliten un ambient tranquil.
SALA DE LA PAU: Sala de dos nivells (50 m2 en total) gestionada pel departament de Cooperació de l’Ajuntament de Santa Coloma amb una taula i una desena de cadires per fer tallers, xerrades i reunions.

Segona planta

SALA D’ACTES: Espai diàfan d’uns 100m2 amb 50 localitats aproximadament i un escenari amb boca de 6m d’ample per 3,4m de profunditat (una mica més de 20m 2 de superfície) i 2,4 m d’alçada útil. La sala gran del Mas està preparada per acollir esdeveniments, espectacles, i cursos i tallers de tota mena.
SALA DE TALLERS/POLIVALENT: Espai versàtil, amb taules mòbils i plegables, preparat per dur-hi a terme reunions o activitats de petit format.

SALA D’EXPOSICIONS: El Mas sempre ha estat un aparador de la creativitat i la capacitat de producció artística dels i les joves de Santa Coloma i  disposa d’un espai expositiu permanent, d’uns 30 m2 i equipat amb guies per penjar les vostres obres d’art!

Navega pel Mas Fonollar en 360º

Serveis del Mas

  • Material informàtic: Dos ordinadors tipus torres i un ordinador portàtil per emetre en directe;
  • Material audiovisual:
    • Set de dos altaveus de 300W amb Mixer i microfonia incorporada,
    • Dos focus,
    • Micròfon de taula, càmera de vídeo, dos trípodes i els cables per a l’emissió en streaming via OBS o software similar,
    • Projector i pantalla.
  • Wifi (en fase de desenvolupament) a tot l’equipament.

Cessió d’espais

SOL·LICITUD DE CESSIÓ D’ESPAIS (full de sol.licitud)

Emplena i envia el document de sol·licitud de reserva d’espais a: masfonollar@gramenet.cat, Whatsapp o Instagram.

Per afavorir l’accés als espais per part de les entitats de joves i que treballen per a joves de la ciutat, i garantir el bon funcionament de l’equipament, us compartim els criteris organitzatius i de cura de l’espai amb els que cal que us comprometeu si en voleu fer ús:

  • Les sol·licituds s’han de fer amb una setmana com a mínim d’antelació.
  • En el cas de la Sala d’Actes, les sol·licituds s’hauran de fer amb una antelació de 15 dies.
  • En el cas dels patis (exterior i interior), les sol·licituds s’hauran de fer amb una antelació d’1 mes.
  • Les peticions seran confirmades en un termini de 5 dies a partir de la data de recepció.
  • Quan feu la sol·licitud, cal que assigneu un/a responsable (pot ser l’entitat a través de la qual feu la sol·licitud) i un contacte: aquesta persona és el/la responsable del bon estat de l’espai i/o dels equips cedits, després de l’activitat. En cas de detectar alguna situació anòmala quan comenceu, heu de comunicar-ho immediatament a l’equip del Mas. Aquesta persona és el/la responsable de respectar l’aforament de l’espai, sota la supervisió dels responsables de sala. En cas de ser necessari, l’entitat o la persona que ha fet la sol·licitud, es fa responsable de totes les despeses relatives a l’activitat organitzada, inclosos impostos, assegurances, etc.
  • El consum de begudes i menjar es limita als espais habilitats a aquest efecte (actualment i degut a les limitacions imposades per a la gestió de la COVID19, no es pot beure ni menjar dins l’equipament).
  • Es respectarà en tot moment el caràcter públic dels béns cedits i s’atendran sempre les indicacions de l’equip del Mas Fonollar.
  • La direcció del centre podrà variar les condicions d’ús atenent les necessitats específiques del centre comunicant-les adequadament en el moment en què feu la sol·licitud de cessió.

El reglament “Normes de funcionament intern del Centre de Recursos Mas Fonollar” es troba a la vostra disposició si el voleu consultar. Actualment l’aplicació d’aquest reglament està subjecta a les indicacions del Departament de Salut de la Generalitat tenint en compte la situació de pandèmia de la COVID19.